Training
De training bestaat uit 4 workshops waarbij de inbound marketing aanpak volledig tot zijn recht komt. In 4 dagdelen leer je hoe SEO, Contentmarketing en Social Media in de inbound marketing strategie passen.
In het onderdeel resultaatmonitoring pakken we het proces en sturen op resultaat aan.
Dit onderdeel bieden wij niet als losse workshop. Dit dagdeel is het laatste deel van de training waar alle eerder behandelde onderwerpen samenkomen. Je leert hoe SEO, Content- en Social Media activiteiten gemeten kunnen worden en hoe dit past in proces & organisatie. De complete training is per persoon per onderdeel voordeliger dan de losse workshops.
Tarieven – Training & Bootcamp |
||||||||||
Deelnemers training (4 dagdelen) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
kosten per groep | 1,750 | 3,400 | 4,800 | 5,800 | 6,250 | 6,000 | 7,000 | 8,000 | 9,000 | 10,000 |
tarief per persoon | 1,750 | 1,700 | 1,600 | 1,450 | 1,250 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
Vanaf 6 personen blijft het tarief gelijk. Meer dan 10 personen is niet gewenst.
Benieuwd naar de opbouw, onderdelen en lesmaterialen van de training? Download dan de syllabus:
Syllabus Inbound Marketing Training
Workshops
U kunt kiezen uit de volgende workshops: