Training

De training bestaat uit 4 workshops waarbij de inbound marketing aanpak volledig tot zijn recht komt. In 4 dagdelen leer je hoe SEO, Contentmarketing en Social Media in de inbound marketing strategie passen.

In het onderdeel resultaatmonitoring pakken we het proces en sturen op resultaat aan.

Dit onderdeel bieden wij niet als losse workshop. Dit dagdeel is het laatste deel van de training waar alle eerder behandelde onderwerpen samenkomen. Je leert hoe SEO, Content- en Social Media activiteiten gemeten kunnen worden en hoe dit past in proces & organisatie. De complete training is per persoon per onderdeel voordeliger dan de losse workshops.

  Tarieven – Training & Bootcamp

Deelnemers training (4 dagdelen)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
kosten per groep 1,750 3,400 4,800 5,800 6,250 6,000 7,000 8,000 9,000 10,000
tarief per persoon 1,750 1,700 1,600 1,450 1,250 1,000 1,000 1,000 1,000 1,000

Vanaf 6 personen blijft het tarief gelijk. Meer dan 10 personen is niet gewenst.

Benieuwd naar de opbouw, onderdelen en lesmaterialen van de training? Download dan de syllabus:

Syllabus Inbound Marketing Training

Workshops

U kunt kiezen uit de volgende workshops:

    Tarieven – Workshops

deelnemers workshop(1 dagdeel) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
kosten per groep 600 1,180 1,710 2,160 2,500 2,700 3,150 3,600 4,050 4,500
tarief per persoon 600 590 570 540 500 450 450 450 450 450

De Inbound Marketing Bootcamp

De bootcamp is de intensieve variant van de training inbound marketing. Maximaal 3 personen in de groep en we plannen  de dagdelen achter elkaar. Hierdoor is er veel ruimte voor vragen, bespreking van cases, individuele begeleiding en brainstorm.

  • we plannen de bootcamp 2 dagen achter elkaar

  • de bootcamp geven we aan maximaal 3 personen

  • we maken gebruik van cursusmateriaal van de inbound marketing training

  • dezelfde tarieven als van de reguliere training